Vágólapra másolva!
Az orosz teniszcsillag számára hihetetlen jó üzlet az angol nyílt teniszbajnokság - bár ezt vele kapcsolatban a wimbledoni szervezők is elmondhatják. Marija Sarapova tavalyi sikere óta csak az arcának köszönhetően multimilliomos lett, a szexi orosz már azzal is történelmet írt a viadalon, hogy ő az első bajnok, akinek arcképe minden Wimbledon-jelzésű ütőn és sporttáskán szerepel.

Az All England Club ugyanis éppen azzal a Prince-céggel kötött szerződést, amely Sarapovát is támogatja, csak ez az üzlet 22,5 millió dollárt hozott Marijának az elmúlt 12 hónap alatt.

"Ez a véletlenszerű marketinghúzás nagy szerencse számunkra. Sarapova a három legnagyobb piacon, Japánban, Kínában és az Egyesült Államokban is népszerű" - jegyezte meg Robert McCowen, a torna marketingigazgatója.

"Sportoló vagyok, de egyben üzletasszony is" - nyilatkozta az orosz teniszező, aki egy év alatt olyan komoly szponzorok támogatását nyerte el, mint a Colgate-Palmolive, a Nike, a Microsoft, a Honda, a Motorola vagy éppen a TAG Heuer, amely saját, limitált számú "Maria Sarapova-órát" is piacra dobott.

És akkor még nem beszéltünk a legújabb üzletről: Marija Japánban bélyegre kerül . A 18 éves szőkeségről készült sorozat egy darabja 80 jen címletű (152 forint), de a tízes szériáért 800 helyett 3150-et (6000 forint) kell fizetniük a gyűjtőknek. Sarapova rendkívül népszerű a távol-keleti országban, hiszen eddigi 10 trófeájából 3-at ott szerzett meg

[origo] / (MTI)