Vágólapra másolva!
Saját maga szendvicsembere lehet Marija Sarapova, aki a Floriadi Legfelsőbb Bíróságnál kezdeményezte, hogy a US Open két hetére vezetéknevet válthasson - közölte a Times. Saját cukorkája, a Sugarpova nevét venné fel, a ruháját pedig a termék ajkakat formáló logója díszítené.

Sarapova egyébként is furcsa napokat él, a múlt héten mindössze egy meccs után kirúgta új edzőjét, Jimmy Connorst - a US Opent viszont nem tudta megnyerni 2006 óta.

Ehhez képest nagyon jól fut a szekere, a Forbes című pénzügyi lap nemrég a világ legjobban kereső sportolónőjének nevezte, miután az elmúlt pénzügyi évet 29 millió dolláros bevétellel zárta.

A 26 éves volt világelső félmillió dollárt fektetett a Sugarpovába, aprópénz ez olyan szponzorokkal a háta mögött, mint a Nike, a Porsche vagy a Tag Heuer.

Bárhogy is dönt a floridai bíróság, Sarapova névváltoztatásába a US Open szervezőinek is bele kell egyezniük. A teniszezőnő mindjárt a torna végeztével visszavenné a születési nevét.

Sarapova, a cukrosnéni Forrás: Sugarpova

Bár Sarapovát sokan bírálták az egészséges életmód hívei közül, továbbfejlesztené a Sugarpova márkát, kozmetikumokat, divattermékeket és kiegészítőket is forgalmazna.