Vágólapra másolva!
Baumgartner Zsolt a 2001-es évet is a világ egyik legerősebb formaautós sorozatában, a német F-3-ban tölti el. Ám a tavalyi évadzáró hockenheimi viadal óta a versenyszabályokban és a csapatánál is alapvető változások történtek, melyek befolyásolják a GM Motorsport magyar versenyzőjének sorsát.

Tavaly kevés motorprobléma volt az Opel hajtóművel, éppen ezért meglepő, hogy a csapat lecserélte azt, és idén egy Toyota-motorral ered a sikerek nyomába. A GM Motorsport exkluzív szerződést kötött a japánokkal, így csak Baumgartnerék használhatják a Toyota-motorokat. A csapat február 26-28. között a spanyolországi Valenciában vesz részt kollektív teszten, ahol kiderül, az új motor milyen erőviszonyt képvisel a mezőnyben.

Az istálló felállása is változott. Érdekes módon a Toyota érkezésével távozott a japán Tosihiro Kaneisi. A német Schmidt azonban maradt. A csapat nem szeretné felborítani a háromversenyzős struktúráját, ezért még keresi a harmadik sofőrt. Ám ami számunkra a leglényegesebb, az előző évi eredményekből kiindulva vélhetően Baumgartner lesz a csapat első számú versenyzője!

Az idei német Forma-3-as bajnokság menetrendje, április 20-22.: Hockenheim, május 4-6.: Nürburgring, május 18-20.: Oschersleben, június 15-17.: Sachsenring, július 6-8.: Norisring, július 27-29.: Hockenheim, augusztus 10-12.: EuroSpeedway, augusztus 24-26.: Nürburgring, szeptember 7-9.: A1-Ring és október 5-7.: Hockenheim.

(Népszava)

Ajánló: