Rubens Barrichello több reklámban is feltűnt Schumacher mellett, másodhegedűs szerepben. Ebben a kilencvenes évek elején, alacsony költségvetéssel készített ketchup-reklámban azonban még ő a főszereplő, bár a mikrofon nélkül is jól hallható hölgy nem hagyja szóhoz jutni, és enni is alig engedi. Reméljük, a brazil pilóta a forgatás után megehette a hamburgerét.
A sajttal töltött pizzához, amelyet Damon Hillnek kellett eladnia, biztosan illett volna Barrichello ketchupja, a készítők mégis inkább Murray Walkert, a sokszor túlságosan lelkes kommentátorlegendát kérték meg, tegye viccesebbé ezt a kisfilmet.
Evés után jólesik egy frissítő, mondjuk egy dobozos jegeskávé, melyet Kimi Räikkönen bokszkiállás közben gyorsan felhörpint, majd kesztyűjével elegánsan megtörli a száját.
A kávé tejjel az igazi. Mark Webber gokartozás közben énekel kedvenc márkájáról.
Mika Häkkinennek sem olyan sietős a dolga, hogy egy kávé ne férne bele a futamba. A pincérnél csak a néző csodálkozik jobban, hogy a reklám mégsem kávéfogyasztásra, hanem kommunikációs szolgáltatások igénybevételére buzdít.
A Mercedesszel versenyző finn pilóta egy időre megoldotta a stuttgarti marketingesek gondjait, hiszen tucatnyi reklám kulcsfigurája volt. David Coultharddal együtt fontos feladata volt az A osztály romba dőlt imidzsének újraépítése. A szériában menetstabilizálóval kínált kompakt Mercedes minden kikerülési manővert jól teljesít a fekete-fehér kisfilmben.
A szendvicspadlós A osztály népszerűsítése olyan fontos volt a cégnek, hogy a biztonság kedvéért egy szellemesebb ötletet is filmre vittek. Häkkinen feleségével autózik, aki tempósan veszi a kanyarokat a ködös erdőben. Nem bírja megállni, hogy rászóljon, mégis ő kerül bajba.
A pilóta családja egy Mercedes C osztály reklámban is megjelenik, melyben a finn vidéki életbe nyerhetünk betekintést.
Ismét C osztály, de most nem az autóé, hanem a banké a főszerep. Úgy tűnik, Niki Lauda megelégelte, hogy valahányszor lemossa az autóját, elered az eső.
Nem a legszerencsésebb alkoholos italt reklámozni olyan sportolókkal, akiknek szinte a kezéhez nőtt a kormánykerék, a Johnny Walker azonban két pilótát is felkért, hogy szerepeljenek félperces hirdetésükben. Kimi Räikkönené olyan drága lehetett, hogy Jenson Button reklámjára szinte semmi sem maradt a költségvetésből.