Javában zajlik a Red Bull F1-es motorrészlegének, a Red Bull Powertrains Milton Keynes-ben található gyárépületének berendezése (hét tesztpadot már megrendeltek). Christian Horner az Autocarnak elmondta, hogy reményeik szerint jövő április végén indulhat be az üzem, amely a Red Bull Hondától megörökölt F1-es motorjait fogja üzemeltetni a következő három évben, és ami ennél fontosabb, megalkotja majd a 2025-re vagy 2026-ra érkező, új szabályok szerint épülő erőforrást.
Az Auto Motor und Sport eközben arról ír, hogy a Red Bull Powertrains, miután eléri végleges méretét, 300-350 embert fog foglalkoztatni,
akiknek egy része a Hondától érkezik, nagyjából 50 főt pedig a Mercedes Brixworth-ben működő motorrészlegétől, a HPP-től csábítanak el.
Ebből egyelőre hat főt jelentettek be, de az AMuS Red Bull által is megerősített forrásai további hat ember érkezéséről szólnak, a végső létszám pedig az említett ötven lesz.
Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke korábban elmondta, hogy bizonyos ponton túl nem tudnak versenyezni a Red Bull által ajánlott fizetésekkel, ugyanakkor nem aggódik, mivel a riválisuk főként a gyártási részlegükön dolgozókat csábította el, azaz nem olyan szakembereket környékezett meg, akik az erőforrás teljesítményének fejlesztéséért felelősek. A Corriere dello Sport értesülései szerint azonban annyira azért nem vette könnyen a címvédő alakulat veterán mérnökük, Ben Hodgkinson távozását, illetve azt, hogy a szakember állítólag másokat is megpróbált rávenni a váltásra.
A hírek szerint azonban nem Hodgkinson, hanem a HPP éléről tavaly távozó korábbi motorfejlesztési igazgató Andy Cowell lehet a Red Bull legnagyobb fogása motorfronton,
legalábbis a német szaklap úgy tudja, a szakember érkezése továbbra is napirenden van annak ellenére, hogy azt már a Red Bull többször is cáfolta.
Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke ugyanakkor már semmit sem zár ki.
Minden héten beszélek Andyvel különböző dolgokról, nekem pedig nem úgy tűnik, mintha a Red Bullhoz tartana, de ebben a sportban láttunk már váratlan eseményeket.
Jelenleg azonban azt gondolom, hogy nem megy oda – nyilatkozta az osztrák üzletember, akitől megkérdezték, meglepődne-e, ha mégis a riválisnál kötne ki a hét világbajnoki címükben kulcsszerepet játszó szakember. – Nagy meglepetés lenne, mert az mást jelentene ahhoz képest, amit megbeszéltünk, de semmi nem állíthatja meg abban, hogy bármilyen döntést hozzon, akár vállalkozóként folytatja, vagy más szerepben visszatér a Forma-1-be."