Vágólapra másolva!
A Forma-1 bejelentette, hogy partnerségi megállapodást kötött a Disney-vel. Így az együttműködés keretein belül 2026-tól már a világhírű filmstúdió ikonikus karakterei is fel fognak tűnni a Forma-1-es versenyhétvégék során.

A Forma-1 az elmúlt években olyan világmárkákkal kötött globális partnerségi megállapodást, mint a Louis Vuitton luxusmárkát is magába foglaló LVMH, a Lego, vagy a Visa, most pedig egy kissé szokatlan, de minden bizonnyal jövedelmező partnerséget jelentett be a Disneyvel.

Forma-1 Employees, dressed as Mickey Mouse and Minnie Mouse perform during a press preview on the eve of the opening of the exhibition "Disney 100 - The Exhibition" at Paris Expo, Porte de Versailles congress centre in Paris on April 9, 2025. The Walt Disney Archives open their doors to unveil over 250 objects and works of art, costumes, props, and iconic memorabilia. (Photo by Dimitar DILKOFF / AFP)
Mickey egér 2026-tól állandó vendég lesz a Forma-1-es versenyeken
Fotó: DIMITAR DILKOFF / AFP

Megállapodást kötött a Forma-1 és a Disney 

A Forma-1- a hivatalos honlapján közölte, hogy megállapodást kötött a Disneyvel, amely 2026-tól lép életbe. Ugyan azt közölték, hogy hány évre szól az együttműködés, de az biztos, hogy jövőre már Mickey egér és barátai is láthatóak leszek a Forma-1-es versenyeken különböző tartalmak és ajándéktárgyak képében. 

„Szenzációsnak ígérkezik a Disney-vel való együttműködésünk, mivel megmutathatjuk Mickey egér világát a rajongóinknak. Ez a lépés tökéletesen illeszkedik a stratégiánkhoz, hogy kilépjünk a sport világából, és kilépjünk egy szélesebb fogyasztói piacra, cserébe pedig a mintegy 820 millió rajongónk világszerte megismerheti a Disney világát. Fantasztikus párosítás, mivel mindkét márka arról ismert, hogy feszegeti a határait, és milliók számára nyújt szórakozást, illetve izgalmat, szóval nagyon várjuk már, hogy mit tudunk kihozni a pályán és azon túl” – mondta Emily Prazer, az F1 kereskedelmi igazgatója.

Az utóbbi években a Forma-1 komoly népszerűségre tett szert a fiatalabb rajongók körében, a felméressek szerint Európában és az Egyesült Államokban több mint négymillió 8-12 év közötti gyerek követi aktívan a Száguldó Cirkusz történéseit.

„Miközben a Disney több mint száz éves fennállását ünnepeljük, a Forma-1-gyel való együttműködésünk egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy két szórakoztatóipari óriásvállalatot összehozzunk, és olyan termékeket hozzunk létre, amelyeket a rajongók imádni fognak” – jelentette ki Tasia Filippatos, a Disney fogyasztói termékekért felelős elnöke. 

A bejelentés szerint a következő hónapokban várható további információ az együttműködés részleteiről.

Kapcsolódó cikkek:

Hirdetés: Ha kedvet kapott a fogadáshoz, keresse fel a Szerencsejáték Zrt. Tippmix Pro oldalát, ahol azonnal fogadhat, játszhat, nyerhet.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!