Vágólapra másolva!
A szezon végén minden valószínűség szerint felbomlik a sport világának legrégebbi szponzori kapcsolata, az Opel-Bayern München együttműködés. A rüsselsheimi autógyár helyére a Német Posta (Deutsche Post) lép. Nem olcsó a belépőjegy: két évre 60 millió márka, azaz 8,5 milliárd forint.

Miután két német sztárjátékost - Ballackot és Deislert - is le fog igazolni a Bayern München, a futballisták árát valahonnan elő kell teremtenie. Az egyik forrás az a szponzori szerződés lesz, melynek keretében a szezon végén (nagy valószínűséggel) távozó eddigi mezreklámozó, az Opel helyébe a Deutsche Post, a Német Posta lép.

Az Opel-szerződés hivatalosan 2003 nyaráig szól, de az már biztos, hogy az autógyár nem hosszabbítja meg, sőt a hírek szerint legszívesebben már 2002 nyarán felbontaná. Állítólag ez lehetséges is, mivel a Német Posta minél előbb szeretne belépni a bajorok szponzori körébe. Ebben az esetben két évre szóló (2002-2004), összesen 60 millió márkás üzletről lenne szó. A Bayern természetesen nem változtatja a posta kék-sárga színeire a klubszíneket, marad a piros-fehér kompozíció.

Az Opel tizennégy éven át volt a Bayern mezreklámozója, ez a leghosszabb ilyen jellegű kapcsolat a sport világában. A rüsselsheimi cég roppant aktív a futball világában, az AC Milan, a Paris St. Germain és a svéd Lilleström csapatának, továbbá a cseh, a svéd és a svájci válogatottnak is szerződése van a céggel.

Korábban:

Ch. Gáll András