A Guardian című brit lap az Observer értesülései alapján arról ír, hogy a manchesteri székhelyű The Hut Group eláll attól a szerződéstől, amelyet nyáron írt volna alá a klubbal, és, aminek értelmében 10 éven át, összesen 200 millió font (kb. 82 milliárd forint) értékben lett volna a klub tréningruházatának hivatalos szponzora. Az általuk gyártott Myprotein étrendkiegészítő jelenne meg az AON helyén az edzéseken viselt szereléseken.
A The Hut döntése mögött az elmúlt hetek, napok egyre intenzívebb szurkolói ellenállása húzódik meg. Ez nem csak a múlt vasárnapi Liverpool elleni bajnokit megelőző, a rendőrökkel történő összecsapásokig fajuló stadionfoglalásban nyilvánul meg, hanem abban is, hogy a szervezett szurkolói csoportok több fórumon is a MU-t tulajdonló Glazer család üzleti érdekei elleni fellépésre buzdítanak, ami értelemszerűen kiterjed a klub megannyi üzleti partnerére is (ilyen az Adidas, a TAG Heuer vagy a Cadbury). Érthető módon egy helyi cég nem szeretné magát egy ilyen akciónak kitenni.
A szurkolók ellenállását az váltotta ki, hogy a klub csatlakozott a Real Madrid és a Juventus által életre hívott, 12 csapatot felvonultató Európai Szuperligához. És az MU ugyan két nappal később, hasonlóan a többi angol résztvevőhöz (Arsenal, Chelsea, Liverpool, Manchester City és Tottenham) kilépett a Szuperligából, a szurkolók nem bocsátották meg a tulajdonos amerikai Glazer családnak, hogy belevágott a kalandba.