A 12. körre Young mögött már ötfős vonat alakult ki, Tassi szempontjából kedvezőtlen volt, hogy csapattársa, Monteiro haladt előtte, de szerencsére a portugál lépett, megelőzte Tarquinit és Tassi is ment utána, ezzel átvette a 16. helyet. Az olasz veterán autója megsérülhetett, mert nem sokkal később Berthon is maga mögé utasította a Hyundait.
Monteiro támadni kezdte Youngot, ezzel Tassi lendületet vesztett, és így Berthon elé tudott kerülni, majd a pole pozícióból kezdő pilóta megelőzte Monteirót is, és átvette az utolsó pontszerző helyet. Berthon megelőzte Youngot is, aki a 16. körben Monteiróval küzdött, majd, amikor a portugál pilóta is elment, Tassi kilökte a Renault-t a pályáról, de így is csak a 16. helyre jött fel.
Az utolsó két körre beküldték a biztonsági autót, ez konzerválta a sorrendet, így hiába fogyott el Ehrlacher előnye, megnyerte a versenyt nagybátyja, Muller előtt, aki Magnus elfékezését kihasználva még a biztonsági autó beküldése előtt feljött a 2. helyre. A Lynk & Co jobban bánt a gumikkal, ennek köszönhetően Urrutia is megelőzte Magnust, így a kínai gyártó autói kibérelték a dobogó három fokát.