Vágólapra másolva!
A Fővárosi Ítélőtábla pénteki, jogerős döntése szerint a Magyar Labdarúgó Szövetséget kamatokkal együtt 95,5 millió forint illeti meg a Derball Kft.-től, amely 2004 és 2006 között, a Bozóky Imre vezette MLSZ kizárólagos marketingpartnere volt. A cég 2007 nyarán felszámolás alá került, így kérdéses, hogy be lehet-e hajtani az összeget. 

A négy év után lezárult eljárásban a felek kölcsönösen perelték egymást, az MLSZ követelése eredetileg 152 millió, míg a Derballé 143 millió forintról szólt. A cég akkor került kapcsolatba az MLSZ-szel, amikor Lothar Matthäus volt a magyar válogatott szövetségi kapitánya. Az MLSZ álláspontja szerint a Derball ebben az időszakban maga számára előnyös, ám a magyar labdarúgás szempontjából hátrányos szerződéseket kötött.

A szövetség többek között egy független könyvvizsgáló jelentésére hivatkozva azt állította, hogy a Pellady Péter irányította cég 30 százalékos részesedést kapott a szponzori szerződésekből, további 20 százalék pedig Matthäus jutaléka volt.

Kisteleki István 2006-os megválasztása után az MLSZ megvált a Derballtól, majd hamarosan elkezdődött a per. A szövetségi elnöki posztjáért Pellady is elindult, de 66-30 arányban alul maradt Kistelekivel szemben

A Derball Kft. ellen 2007 nyarán felszámolási eljárás indult, Pellady később a Permiras nevű cég élén tért vissza a magyar fociba, s 2008-ban a Honvéd marketingpartnere lett.