Minden idők legbizarrabb csapatfotójával indítja a Tour de France-t az amerikai sztárcsapat - kép

A bilbaói nagy rajtig már csak kettőt kell aludni, a csapatok át is esetek az ilyenkor szokásos hivatalos bemutatatáson, úgyhogy már csak a közösségi médiafelelősök tüsténkednek, hogy kedvet csináljanak, és minél többen kövessék a világ legnagyobb presztízsű háromhetes körversenyét (valóban érdemes követni, mert őrülten izgalmas tud lenni).
A Bora-Hansgrohe kedvcsinálója:
A Soudal-Quick Step is hozza az érzést:
Az UAE-Team Emirates csapatbemutatója:
A Valter Attila nélküli Jumbo-Visma videója:
És akkor itt van az egykori Leopard, illetve RadioShack csapat, amelyet mindenki csak a kezdetektől fogva használt bringaszállítója okán Trek néven emleget. A luxemburgi-amerikai csapatot a minap hagyta ott egyik percről a másikra eddigi főszponzora az olasz kávéóriás, Segafredo, de már itt is van a segítség. Szerencsére, ők talán még tőkeerősebbek, cserébe viszont korántsem olyan menők, mint az olasz kávésok (hogy is lehetnének olyan menők...): a német Lidl kiskereskedelmi áruházlánc lett az új névadó, a csapat ezentúl Lidl-Trek néven fog futni, a bringásoknak pedig ilyen csapatfotókon kellene ennél lelkesebb arcot vágniuk:
Ahogy a poszt címe fogalmaz: Lidl. A bajnoki trikók tönkretevője 2023 óta. És valóban: Alex Kirsch luxemburgi, Mattias Skjelmose dán és Quinn Simmons amerikai bajnoki trikójának sem tett jót közértes logó. Persze, ha szakaszt, vagy szakaszokat nyernek, senki nem a szponzorlogóra fog figyelni.