A 33 éves Diletta Leotta, aki a Liverpool korábbi kapusának, a német Loris Kariusnak a felesége, óriási népszerűségnek örvend hazájában. A DAZN gyönyörű műsorvezetője ezúttal nem egy Serie A közvetítésben hívta fel magára a figyelmet, hanem egy új reklámfilmmel, amit azonban betiltottak Olaszországban.
A Corriere Della Sera szerint Dilette Leotta új reklámját azért tiltották be, mert szexualizálja a gyerekeket. Az olasz szépség a U-Power új cipőjét reklámozta, a kisfilmben pedig egy kisgyerek előtt énekel a színpadon, aki ámulva figyeli őt. A reklámban több férfi is látható, akik tátott szájjal nézik az új produkciót, az egyikük pedig bizarr módon az arcát dörzsöli.
A reklámot azonban betiltották, mert a hírek szerint megsértette a gyermekek védelmét szolgáló törvényt.
„A videó egy hátulról készült felvétellel kezdődött, amelyen egy gyermek látható a színpad alatt, melyen egy énekesnő lépett fel egy ágyékig érő miniszoknyában. Majd továbblépve jön egy felvétel a gyermek arcáról, ahogy a tekintete felfelé néz, és a szája pedig eksztázisban tátva van, mintha a Madonnát látná. Gyakorlatilag ez volt az első alkalom, hogy a reklámban szereplő nyolcéves gyerek meglátott egy női alsóneműt. Szomorúnak találtam, hogy egy kiskorút ilyen kétértelmű helyzetben ábrázolnak egy pár cipő eladásához” – írta a betiltott reklámról Selvaggia Lucerelli olasz újságíró.
Franco Uzzeni, az U-Power alapítója megvédte a reklámot, mondván ez csak szimplán rosszindulatú kritika.
„De legalább tudjuk, hogy látták a reklámfilmünket és értékelték az eladások miatt” – tette hozzá Franco Uzzeni.
Egy visszafogottabb reklám, ami ellen már nem volt kifogás: