Michael Jordan 1995-ben adta el a Ferrarit, amelyet később Chris Gardner, „A boldogság nyomában" című film inspirációjául szolgáló üzletember vásárolt meg.
Gardner – aki korábban hajléktalanként küzdött a fiáért – , sikeres brókerként vette meg az autót, és a „Not MJ” rendszámmal járta vele Chicagót – utalva arra, hogy már nem Jordan a tulajdonos.
Az autó 2010-ben került újra árverésre, majd teljesen eltűnt a szem elől.
A harmadik tulajdonos – aki nem sokkal a vásárlás után súlyos betegséggel küzdött – 15 éven át zárt garázsban tartotta a Ferrarit, miközben háza és autója csodával határos módon túlélte a környéken pusztító tűzvészt is.
A Miami székhelyű Curated csapata, amely ritka klasszikus autókra specializálódott,
évekig nyomozott az eltűnt Ferrari után. Végül sikerült felkutatniuk és megvásárolniuk az autót, amelyet most teljes körűen restaurálnak, hogy visszaállítsák eredeti fényét. A Curated társalapítója, John Temerian szerint „ez az autó több, mint fém és motor – egy korszak szimbóluma, a Ferrari és Jordan csúcsának találkozása”.
A Ferrari 512 TR műszaki adatai is lenyűgözőek: 4,9 literes, 12 hengeres motorja 428 lóerőt és 362 Nm nyomatékot ad le, 0-ról 100 km/h-ra kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig eléri a 314 km/h-t.
A tervek szerint az autót visszaviszik Olaszországba, Maranellóba, ahol gyári restauráláson esik át. A legendás Ferrari története így nemcsak az autórajongók, hanem a sport- és popkultúra szerelmesei számára is igazi csemege – hiszen ez nem csupán egy autó, hanem Michael Jordan örökségének élő darabja.