Eddig bejött a vébé az RTL Klubnak

Vágólapra másolva!
Az AGB Nielsen adatai is bizonyítják, hogy a magyarokat még így is igencsak érdekli a vébé, hogy a válogatott elbukott, nem jutott ki Németországba. A számok ugyanakkor megtévesztőek, mert sok helyen baráti tárasságok vagy - kivetítővel rendelkező sörsátrakban - nagyobb embertömegek nézik a meccseket.
Vágólapra másolva!

Pénteken a nyitómérkőzést egymillió 232 ezer néző látta a teljes lakosságból, a 18-49-es célcsoportból pedig 481 ezren követték: a kereskedelmi célcsoportban 42,2 százalékos közönségarányt jelentett ez - ugyanebben az időpontban a TV2-n a fiatalabbak szűk harmada időzött. Az Anglia-Paraguay csoportmeccs alatt volt a legnagyobb a különbség a két vezető csatorna közt, a célcsoport 45 százaléka figyelte a focit szombat délután, így a TV2 hiába próbálkozott amerikai sorozatokkal (A láthatatlan ember, Bűbájos boszorkák), ezek csak bő 20 százalékos közönségarányt produkáltak. Szombat este 1,42 millió magyar (674 ezer fiatalabb tévéző) izgult az Argentína-Elefántcsontpart összecsapáson, a TV2 a kereskedelmi célcsoportban mégis megnyerte ezt az időszakot, A hetedik tekercs című filmmel.

Vasárnap délután Szerbia-Montenegro próbálta bevenni (sikertelenül) a hollandok kapuját, erre a meccsre 1 millió 177 ezer honfitársunk figyelt a nagy melegben: a kereskedelmi célcsoportból a tévézők 47,8 százaléka "focizott", a meccs időtartama alatt a TV2 csak szűk 25 százalékos nézettséget tudott felmutatni a sorozatokkal (Smallville, Baywatch). Vasárnap este 1,43 millió focirajongó figyelte a gólzáporosnak csak nehezen nevezhető Angola-Portugália meccset. Az egyenes kieséses szakasz vélhetően még jobb nézettséget hozhat.