Villámgyorsan végigrohant az interneteken a tejjel lelocsolt cicababákkal okoskodó Coca Cola hirdetés, amellyel új, tejalapú terméküket szeretnék bevezetni.
Ez a tejjel spriccelősdi nem annyira adja 2014-ben, ennek többen hangot is adtak, jogosan. Értjük mi is azt a hihetetlenül bonyolult kapcsolást, amit egy ruhátlan dögös nő és a rálöttyintett tej hoz létre a nem túl komplikált agytekervényekben, de ennél már sokkal többet várunk egy élelmiszeripari termék promójában.
Amikor csak ennyit várunk, pornót nézünk.
A termékről magáról egyelőre nem sokat tudni, csak a nevét -Fairlife- és hogy valamiféle szupertej lesz magas kalcium és fehérjetartalommal. Izgatottan várjuk mennyi cukor lesz benne. Feltételezük, hogy az összes.
A Coca Cola a felháborodást követően azt nyilatkozta, hogy a termék piacra dobásakor -2015- egy teljesen úgy megjelenéssel fognak előjönni.
Mondjuk ugyanez pasikkal?