7 fehérjében gazdag snack, hogy jól induljon a hét

2020.01.06. 09:55

Az egészséges táplálkozás fenntartása a mindennapi rohanás miatt egyáltalán nem egyszerű. Ha túl elfoglaltak és szeszélyesek vagyunk ahhoz, hogy mindennap tápláló ételeket készítsünk otthon, a snack lesz a legjobb szövetségesünk. A fehérjék nélkülözhetetlen elemei az aktív életmódnak, alapvető tápanyagok, amelyekre mindenkinek szüksége van. Így lesznek az új legjobb barátaink a fehérjében gazdag snackek.

1. Diákcsemege

Ez a legjobb módja annak, hogy bevigyük étrendünkbe az aszalt gyümölcsöket, a dióféléket és a magvakat. Könnyen befér a táskánkba, bármikor elővehetjük munka közben, ha egy kis energiára vágyunk két étkezés között.

2. Mogyoróvajas pirítós

Az otthon készített mogyoróvajjal számos tápanyagot vihetünk be a szervezetünkbe. Ráadásul még finom is! Tökéletes választás egy rohanós reggelen!

Forrás: Shutterstock

3. Pirított csicseriborsó

Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a pirított csicseriborsó, amely egyszerre könnyű, tápláló és ízletes. Azért lesz a kedvencünk, mert bármilyen fűszerezéssel elkészíthetjük.

4. Joghurt

A natúr joghurt sokoldalú, hiszen friss és aszalt gyümölcsökkel, diófélékkel és magvakkal is feldobhatjuk.

5. Granolaszeletek

Ebben az esetben sem a boltban kapható fajtákra gondolunk, hiszen ha otthon készítjük, mi magunk határozhatjuk meg az összetevőket. Használjunk teljes értékű gabonákat, zabot, és dobjuk fel gazdag fehérjeforrásokkal, mint a mandula vagy a pisztácia.

6. Humusz zöldségekkel

A humusz az egyik legegészségesebb alternatívája a bolti szendvicskrémeknek. Fehérjében gazdag, mivel csicseriborsóból készül. Szeleteljünk hozzá répát vagy uborkát, csomagoljuk be és rágcsáljuk el munka közben.

7. Fűszeres túró

Vágjuk kis kockákra a túrót, hintsük meg sóval vagy bármilyen fűszerrel, és már fogyaszthatjuk is.

TOVÁBBI ÉRDEKES CIKKEK, RECEPTEK AZ ORIGO GASZTROROVATÁBAN: