14 energiát adó alapanyag a nyárra

Forrás: Womans Day
1/14
A nyár beköszöntével nemcsak a nappalok hosszabbodtak meg, de a kedvünk is jobb. Szívesebben vagyunk a szabadban, több időt töltünk szórakozással a munka mellett. Csak bírjuk erővel! Ha még inkább ki akarjuk használni az időt, fogyasszunk energiát adó alapanyagokat, mint például az avokádó, és vessük bele magunkat a nyár és az élet élvezetébeForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
2/14
Nincs nyár áfonya nélkül. Nemcsak ízletes, de rostokban is gazdag, ráadásul órákon keresztül képes energiát biztosítaniForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
3/14
A csicseriborsó tele van fehérjével, rosttal és B9-vitaminnal, így garantált az egész napos pörgésForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
4/14
A narancsban magas a C-vitamin-, a kálium- és a folsavtartalom. Ennek köszönhető csodás, energiát adó képességeForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
5/14
Az édesburgonya szénhidrát-, illetve C- és A-vitamin-tartalmának köszönhetően segít a fáradtság leküzdésébenForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
6/14
A barna rizsben lévő mangán segít a szénhidrátokból és a fehérjéből energiát előállítaniForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
7/14
Nem rajongunk a barna rizsért? Helyettesítsük quinoával, amely magnéziumban és fehérjében gazdagForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
8/14
A következő tuti befutó a banán. Fogyasszuk a reggeli granola mellé vagy mogyoróvajjal megkenve szeletenkéntForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
9/14
Az alma nemcsak az orvost tartja távol, de még energiát is ad. Fogyaszthatjuk önmagában vagy snackként sajtszeletekkelForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
10/14
A spenót kiváló vasforrás, amely az energiatermelés egyik kulcselemeForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
11/14
A fehérjével, mangánnal és rézzel büszkélkedő mandula tökéletes snack az irodában, és még a táskában is könnyen elférForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
12/14
A lazac az Ómega-3 zsírsav mellett fehérjét, B6-vitamint, niacint és riboflavint is tartalmaz. Mindez segíti az étel energiává való átalakításátForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
13/14
Fehérje- és összetettszénhidrát-tartalma miatt jó választásForrás: Womans Day
Forrás: Womans Day
14/14
Nincs is jobb reggeli egy finom rántottánál, nem igaz? Annyi tápanyag van benne, hogy ha ezzel indítjuk a napot, megállíthatatlanok leszünkForrás: Womans Day