Ezek az alapanyagok hatnak az agyra

Forrás: Shutterstock
1/8
Az áfonya antioxidánsokban gazdag, serkenti a motoros készségek működését, és növeli a tanulási kapacitást. Sőt, hozzájárul a megfelelő koncentrációhoz isForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
2/8
A citrusfélék, mint a lime, a narancs, a citrom és a grapefruit, segítenek egészségben tartani az agyat. Akár bekap egy grapefruitot a reggeli mellé, akár megeszik egy narancsos salátát ebédre, máris hozzájárul az agya hatékony működéséhezForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
3/8
A diófélék közül a mandula serkenti az agyi funkciókat, és segít megelőzni a kognitív hanyatlást. A diótól pedig javul a koncentráció, a memória és az agy feldolgozási sebességeForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
4/8
Az avokádó zsírjai és luteintartalma szintén segíti az agy egészséges működését, és hatással van az agyi funkciókra isForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/8
A kávé a benne lévő koffein miatt felébreszt, antioxidánstartalma pedig az agyat is felrázzaForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
6/8
A tojás számos ásványi anyagban és vitaminban gazdag, amely megtámogatja a memóriát, és segíti a sejtek közötti kommunikációt az agybanForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
7/8
A kelkáposztában lévő lutein pozitívan hat az agyi funkciókraForrás: Shutterstock
Forrás: Origo
8/8
A rozmaring pedig növeli a memória teljesítményétForrás: Origo