9 alapanyag másnaposság ellen

Forrás: Taste of home
1/9
Tojás: a benne lévő aminosavak segítenek a glutation előállításában, amely egy féktelen éjszakának köszönhetően kiürülForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
2/9
Banán: hatékonyan segít ellensúlyozni a másnaposság tüneteitForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
3/9
Avokádó: szintén káliumtartalma miatt ajánlott a fogyasztásaForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
4/9
Pirítós: az egyszerű szénhidrátok segíthetnek visszabillenteni az alacsony vércukorszintet, ami egy-egy italozás után jelentkezhetForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
5/9
Görögdinnye: az alkohol utáni dehidratáció miatt jó választás a vízben gazdag dinnyeForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
6/9
Gyömbértea mézzel: a gyömbér megnyugtatja a gyomrotForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
7/9
Paradicsomlé: szintén a gyomor megnyugtatásában és a vércukorszint helyreállításában játszik szerepetForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
8/9
Zab: könnyen emészthető, megnyugtatja a gyomrot, illetve B-vitamin, kalcium és magnézium is van benneForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
9/9
Spenót: a benne lévő folát és C-vitamin miatt ajánlottForrás: Taste of home