Szuperételekkel az egészségünkért

Forrás: Pixabay.com
1/8
A dinnye rengeteg vizet, rostot, A- és C-vitamint, valamint káliumot tartalmazForrás: Pixabay.com
Forrás: pixabay.com
2/8
A kimcsi probiotikumban, káliumban, kalciumban, A-, K- és C-vitaminban gazdag ételForrás: pixabay.com
Forrás: Pexels
3/8
Szuperétel a minőségi, extra szűz olívaolaj, amely a mediterrán étrend egyik gazdag alapanyagaForrás: Pexels
Forrás: Shutterstock
4/8
A tojás a leggyakoribb alapanyag a kamrábanForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/8
Minden evőkanál chiamagban 3 gramm fehérje, 6 gramm oldható rost és 5 gramm egészséges zsír vanForrás: Shutterstock
Forrás: Origo
6/8
Az őrölt kurkuma földes ízt ad az indiai ételeknek, és megszínezi például a rizst, mint a sáfrány. Tápanyagokban gazdagForrás: Origo
Forrás: Shutterstock
7/8
A zöld leveles zöldségek fogyasztása elengedhetetlenForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
8/8
Az avokádó a nélkülözhetetlen tápanyagok kiváló forrása. Készítsünk belőle szendvicskrémet!Forrás: Shutterstock