8 tápanyagban gazdag gyümölcslé őszre

Forrás: Times of india
1/10
Annak ellenére, hogy a testünk keményen dolgozik a betolakodók ellen, nem árt, ha adunk neki egy kis segítségetForrás: Times of india
Forrás: Aliza Eliazarov
2/10
Szerencsére a különböző házi gyümölcslevek fogyasztásával ezt könnyedén megtehetjükForrás: Aliza Eliazarov
Forrás: Táfelspicc
3/10
Persze amellett, hogy gyümölcs- és zöldséglevekkel is hozzájárulunk az egészségünkhöz, ne feledkezzünk meg az egész gyümölcsökről és zöldségekről sem - lehetőleg nyersen fogyasztvaForrás: Táfelspicc
Forrás: Times of india
4/10
Görögdinnye-, gyömbér- és grapefruitlé: segíti a hidratálást és a a test természetes energiatartalmának helyreállítását. Ez az ital még másnaposság ellen is jó, hiszen a gyömbér megnyugtatja a gyomrotForrás: Times of india
Forrás: Times of india
5/10
Gyömbéres spenótlé: a zöld leveles zöldségek sok tápanyagot tartalmaznak. A spenót különösen magnéziumban, káliumban és kalciumban gazdag. Fejfájás ellen is hatékony lehetForrás: Times of india
Forrás: Times of india
6/10
Citrom-, uborka- és körtelé: az uborka B6-, C-, K-vitamint, vasat, kalciumot és foszfort tartalmaz, a körte pedig szintén gazdag vitaminokban, ásványi anyagokban és antioxidánsokbanForrás: Times of india
Forrás: Times of india
7/10
Gyömbér-, zeller- és zöldalmalé: a gyömbér azért olyan hatékony megfázás ellen, mert segít legyőzni a vírusokat. Az almában és a zellerben lévő antioxidánsok pedig szintén hozzájárulhatnak a felépüléshezForrás: Times of india
Forrás: Times of india
8/10
Sárgarépa- és sárgabaracklé: a sárga színű gyümölcsök és zöldségek béta-karotint tartalmaznak. Így ez az ital különösen a szemünknek tesz jótForrás: Times of india
Forrás: Times of india
9/10
Alma-, citrom- és gyömbérlé: a benne lévő antioxidánsok erősíthetik az immunrendszertForrás: Times of india
Forrás: Times of india
10/10
Alma-, banán- és narancslé: rostokban és C-vitaminban gazdagForrás: Times of india