Egészséges snackek diétázóknak

Forrás: Shutterstock
1/11
Ha granola- vagy müzliszeletet készítünk otthon, mindenképp zabot használjunk hozzá, mert gazdag oldható és oldhatatlan rostokban. Ezek nemcsak a koleszterinszintre vannak jótékony hatással, de fokozzák a teltségérzetet két étkezés közöttForrás: Shutterstock
Forrás: Origo
2/11
Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a pirított csicseriborsó, amelyet úgy fűszerezünk, ahogy csak akarunk. Mindössze meg kell pirítani egy kis olajon, jöhetnek rá a fűszerek, és már kész isForrás: Origo
Forrás: Shutterstock
3/11
Bogyós gyümölcsökből, zabból és görög joghurtból készíthetünk parfét isForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
4/11
Az otthon készített diákcsemege valódi felüdülés. Nyugodtan fogyasszunk el belőle egy kisebb marékkal, ha ránk tör a nassolási vágyForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/11
Léteznek azonban gyors és frissítő snackek is. Ott van például a paradicsomszeleteken tálalt, lime-mal meglocsolt avokádó. A benne lévő egészséges zsírok csökkenthetik a rossz koleszterinszintetForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
6/11
Ha valamilyen házi készítésű, gyors harapnivalóra vágyunk, akkor jöhet szóba az alma és a dió. Tele vannak oldható rostokkal, amelyek hatással vannak a koleszterinszint egyensúlyára, az egészséges zsírok miatt pedig biztosan kibírjuk vele vacsoráigForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
7/11
A kelkáposzta szintén gazdag antioxidánsokban, a belőle készült csipszet pedig bármilyen otthoni fűszerkeverékkel ízesíthetjükForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
8/11
Gyümölcssaláta lime-mal, egyszerre édes és savanyú, tele van tápanyagokkalForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
9/11
Valami édesre vágyunk délután? Nem kell lemondanunk róla! Dobjunk össze néhány bogyós gyümölcsöt, banánt és mandulatejet a turmixgépbe, és máris kész a finom turmix. A bogyós gyümölcsök antioxidánstartalmuk miatt kiemelkedőkForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
10/11
A legjobb alacsony koleszterin- és kalóriatartalmú snack azonban mégis a házi mogyoróvajjal megkent zeller, amelyet mazsolával szórnak megForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
11/11
Teljes kiőrlésű kenyér mandulavajjal és szeletelt eperrel. Mivel a teljes kiőrlésű péksüteményeknek magas a rosttartalma, a mandula pedig hatással van a rossz koleszterinszintre, így segítenek egyensúlyban tartani. Egy kis eperrel pedig kielégíthetjük az édesség utáni vágyunkatForrás: Shutterstock