Ilyen könnyű hozzáadni az étrendhez a chiamagot

Forrás: Shutterstock
1/12
Gyakran készít gyümölcsturmixot? Akkor csak annyi a dolga, hogy beleszór egy evőkanál chiamagot, hogy még egészségesebb legyenForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
2/12
A palacsinta tésztájából sem hiányozhat, sőt akár még a tojásba is tehetünk, amiből aztán rántotta készülForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
3/12
A reggeli müzli vagy zabkása is csak arra vár, hogy még tökéletesebb tápanyagbombává tegyük egy kis chiamaggalForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
4/12
A palacsinta után nem meglepő, hogy a muffin tésztájába is tehetünkForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/12
Vagy a brownie tésztájába. Gyakorlatilag bármilyen desszerthez hozzáadhatjukForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
6/12
A hagyományos chiapuding gyümölcsökkelForrás: Shutterstock
Forrás: Getty Images/iStockphoto/Francesco Dibartolo
7/12
Csokoládémousse chiamaggalForrás: Getty Images/iStockphoto/Francesco Dibartolo
Forrás: Shutterstock
8/12
A granola sem lehet teljes chiamag nélkülForrás: Shutterstock
Forrás:  Alena Haurylik / Shutterstock
9/12
A házi készítésű müzlinek kötelező alapanyaga kell legyenForrás: Alena Haurylik / Shutterstock
Forrás: Shutterstock
10/12
Gyümölcssaláta? Szórjon erre is chiamagot!Forrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
11/12
Áfonyából és chiamagból készült lekvárForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
12/12
Chiamaggal felturbózott csokoládépudingForrás: Shutterstock