Ezt együk, ha megfáztunk

Forrás: Thinkstock
1/9
Faluhelyen mindig azt mondják, hogy a mama húslevese igazi gyógyír. A csontok, a hús és a zöldségek miatt tényleg tele van tápanyaggal és segíti a hidratációtForrás: Thinkstock
Forrás: Shutterstock
2/9
A fokhagyma a népi gyógyászatban vírus- és baktériumölőként ismert a benne lévő allicin miatt. Ezt már kutatásokkal is alátámasztották. Fogyasszuk például nyersen pirítós kenyérrelForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
3/9
Az egészségügyi szakemberek szerint a C-vitamin nemcsak az immunrendszer működését fokozza, de hozzájárul a porc és a csontok megerősítéséhez is. Fogyasszunk bőven paradicsomot, brokkolit, karfiolt, kelbimbót és citrusféléketForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
4/9
Brokkoli. Számos antioxidáns található meg benne, ezek az egészséges táplálkozás nélkülözhetetlen anyagai. Gazdag kolinban, C- és E-vitaminban, kalciumban és rostokban isForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/9
Zöld leveles zöldségek. A spenót és a kelkáposzta gazdagok C-vitaminban, hozzájárulnak az immunrendszer erősítéséhez. Kiváló smoothie készíthető belőlükForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
6/9
Tojássárgája. A fehérje, a cink és a szelén szintén hozzájárulnak szervezetünk fellendítéséhezForrás: Shutterstock
Forrás: Origo
7/9
A fahéj antivirális, gombaellenes és antibakteriális tulajdonságairól ismert. Bele lehet keverni a kávéba vagy a teába, de megszórhatjuk vele a salátát és a zabkását isForrás: Origo
Forrás: Shutterstock
8/9
Bátran kortyolgassunk gyógynövényes teákat, így hidratálva a testünket és kihasználva a gyógyfüvekben rejlő csodás tápanyagokatForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
9/9
Emellett azonban érdemes elkerülni az alkoholt, a szénsavas italokat, a csomagolt és feldolgozott élelmiszereket a felesleges cukor és só miattForrás: Shutterstock