9 magas fehérjetartalmú reggeliötlet

Forrás: Openfit
1/9
Ha legközelebb zabkását készítünk, dúsítsuk egy kis fehérjeporral, és adjunk hozzá magvakat pekándióvalForrás: Openfit
Forrás: Shutterstock
2/9
Az omlett még finomabb paradicsommal, rukkolával és avokádóval tálalva. Három tojásban körülbelül 19 gramm fehérje van. Ha szeretnénk még fokozni, tegyünk bele sajtot vagy fekete babotForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
3/9
Tükörtojás, bacon és amerikai palacsinta a teljességhez. Fehérliszt helyett használjunk teljes kiőrlésű lisztetForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
4/9
A tojásmuffin tulajdonképpen felvert és zöldségekkel összekevert, muffinformában megsütött tojásForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/9
Nemcsak zabból, hanem quinoából is lehet kását készíteni. Tálaljuk diófélékkel, magvakkal és gyümölcsökkelForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
6/9
A tofurántotta tökéletes választás vegánoknak. Bátran együnk hozzá rengeteg zöldségetForrás: Shutterstock
Forrás: thekitchn.com
7/9
A chiamag rostot, Ómega-3 zsírsavakat és rengeteg fehérjét tartalmaz. Egy evőkanálban mindössze 5 gramm fehérje van, ezért mindenképp dobjuk fel a chiapudingot mandulával vagy fehérjeporralForrás: thekitchn.com
Forrás: Shutterstock
8/9
Pirítós avokádóval, avokádókrémmel és buggyantott tojássalForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
9/9
Pirítós avokádóval és lazaccal. 113 gramm füstölt lazac összesen 20 gramm fehérjét tartalmaz. Tálalhatjuk vöröshagymával és paradicsommalForrás: Shutterstock