A spárga 9 egészségügyi hatása

Forrás: drtimothymoore.com
1/9
Nem hizlal, és tele van energiával. Emellett vízhajtó, tisztító és vérnyomáscsökkentő, tápanyagokban rendkívül gazdagForrás: drtimothymoore.com
Forrás: pixabay.com
2/9
A spárga a tavaszi szezon királya. Egy csésze spárga körülbelül 3 gramm rostot tartalmaz, ami elengedhetetlen a jó emésztéshezForrás: pixabay.com
Forrás: pixabay.com
3/9
Növényi béta-karotint is tartalmaz, amely A-vitaminná alakul a testben. Az A-vitamin fontos a látás megőrzésébenForrás: pixabay.com
Forrás: KidneyBuzz
4/9
Prebiotikus vegyületeket, például inulint is tartalmaz, amelyek segítik a jó bélbaktériumok növekedését a bélben. Ha elegendő jó baktérium van a bélben, akkor fokozódik a tápanyagok felszívódása, javul az emésztőrendszer egészségeForrás: KidneyBuzz
Forrás: Shutterstock
5/9
A spárga felszabadítja a felesleges sót a testből, hasznos lehet azok számára, akik magas vérnyomástól szenvednekForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
6/9
K-vitamin-tartalma javítja a csontok egészségét, és véralvadásgátló hatásúForrás: Shutterstock
Forrás: Dreamstime
7/9
A benne lévő ásványi anyagok, a szelén és a fehérjék segíthetnek megóvni a sejteketForrás: Dreamstime
Forrás: Ács Bori
8/9
A nem keményítőtartalmú zöldségek fontos részét képzik a cukorbetegek étrendjének, így a spárga is fogyaszthatóForrás: Ács Bori
Forrás: Ács Bori
9/9
Mivel jó káliumforrás, segíthet egyensúlyozni a nátrium hatását a szervezetbenForrás: Ács Bori