Természetes fogfehérítő élelmiszerek

Forrás: Shutterstock
1/9
Az eper a benne lévő almasavnak köszönhetően kiváló fogfehérítőként működik. Ugyanakkor épp ezért nem szabad túlzásba vinni a fogyasztását.Forrás: Shutterstock
Forrás: Times of india
2/9
Az alma az eperhez hasonlóan almasavat tartalmaz.Forrás: Times of india
Forrás: Shutterstock
3/9
A zeller megszüntetheti a csúnya foltokat és a rossz leheletet. Magas víztartalma miatt segíthet megszabadulni a szájban lévő baktériumoktól is.Forrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
4/9
A sárgarépa kiváló forrása a béta-karotinnak, amely A-vitaminná alakul a szervezetben. Ez nemcsak a látásra van jótékony hatással, de még a fogzománcot is erősítheti.Forrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/9
A nyers brokkoli a zellerhez hasonlóan természetes fogkefeként szolgál.Forrás: Shutterstock
Forrás: Pexels
6/9
Egy pohár víz a pigmentekben gazdag élelmiszerek elfogyasztása után segíthet megakadályozni a foltok kialakulását a fogakon. A víz csökkenti a száj savasságát, ami károsíthatja a fogzománcot.Forrás: Pexels
Forrás: Shutterstock
7/9
Az ananász segít eltávolítani a lepedéket, erősítheti a fogzománcot.Forrás: Shutterstock
Forrás: pixabay.com
8/9
A bazsalikom antibakteriális tulajdonságainak köszönhetően eltávolíthatja a baktériumokat, a lepedéket és a foltokat. Keverjük össze a finomra aprított bazsalikomlevelet kókuszolajjal és hagyjuk a fogakon.Forrás: pixabay.com
Forrás: Shutterstock
9/9
A hagyma és a fokhagyma aktív kénben gazdag vegyületeket tartalmaz, amelyek gyulladásgátló és antibakteriális hatásúak. A lepedékek és a baktériumok ellen is kiváló választás.Forrás: Shutterstock