A piszke egészségügyi hatásai

Forrás: Táfelspicc
1/9
A piszke rendkívül tápláló gyümölcsForrás: Táfelspicc
Forrás: Táfelspicc
2/9
Alacsony kalória- és zsírtartalmú, tele van tápanyagokkalForrás: Táfelspicc
Forrás: Shutterstock
3/9
C-, B5-, B6-vitamin, réz, mangán és kálium is van benneForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
4/9
A C-vitamin erős antioxidáns, nélkülözhetetlen az idegrendszer, az immunrendszer és a bőr egészségéhezForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/9
A piszkének a rosttartalma is magas, 150 gramm fedezi a napi rostszükséglet 26%-átForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
6/9
Gazdag antioxidánsokban is. Az antioxidánsok olyan vegyületek, amelyek fellépnek a szabad gyökök káros hatásaival szembenForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
7/9
A piszke természetes szerves savak forrása. A citromsav segíthet blokkolni a vas felhalmozódását a sejtekbenForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
8/9
Számos olyan tápanyagot tartalmaz (antioxidánsok, kálium), amelyek hozzájárulhatnak a szív egészségéhezForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
9/9
Az egészségügyi előnyök maximális kihasználása érdekében a legjobb, ha nyersen fogyasztjukForrás: Shutterstock