Miért együnk rendszeresen hagymát?

Forrás: Shutterstock
1/7
A hagymában lévő flavonoidok segíthetnek csökkenteni a szervezetben a rossz koleszterinszintetForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
2/7
Az Asia Journal of Clinical Oncology 2019. évi tanulmányában a kutatók megállapították, hogy 79%-kal alacsonyabb a vastagbélrák kialakulásának kockázata azoknál, akik rendszeresen fogyasztanak alliumot tartalmazó zöldségeket, például hagymátForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
3/7
Ezenkívül egy bögre apróra vágott hagyma a felnőttek napi C-vitamin-szükségletének legalább 13,11%-át teszi kiForrás: Shutterstock
Forrás: shutterstock.com
4/7
A hagyma kiváló antioxidánsforrás. Valójában több mint 25 különféle flavonoid antioxidánst tartalmazForrás: shutterstock.com
Forrás: pixabay.com
5/7
Az USA Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA) szerint egy hagyma 25,3 mg kalciumot tartalmazForrás: pixabay.com
Forrás: Shutterstock
6/7
C-vitamin-forrásként a hagyma támogathatja a bőr és a haj szerkezetét biztosító kollagén termelésétForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
7/7
A hagyma rostban és prebiotikumokban is gazdag, amelyek a bél optimális működését támogatjákForrás: Shutterstock