Tényleg szuper egészséges a paszternák?

Forrás: Shutterstock
1/6
A paszternák különösen gazdag C- és K-vitaminban, valamint folátban. Kis mennyiségben kalciumot és vasat is tartalmazForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
2/6
Remek forrása mind az oldható, mind az oldhatatlan rostoknak. 133 g fedezi a napi ajánlott rostigény 26%-át. A rostok javíthatják az emésztőrendszer egészségét és segíthetnek a vércukorszint szabályozásábanForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
3/6
Az alacsony kalóriatartalmú, mégis rostokban gazdag pasztinák kiválóan kiegészíti az egészséges fogyókúrátForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
4/6
Számos antioxidánst is tartalmaz. Az antioxidánsok bevitelének növelése védelmet nyújthat a krónikus állapotok ellen, mint például a rák, a cukorbetegség és a szívbetegségekForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/6
Könnyen hozzáadható az étrendhez. Pépesíthetjük, piríthatjuk, megfőzhetjük, megsüthetjük, grillezhetjük, különösen jól használható levesek, pörköltek, fasírtok és pürék alapanyagakéntForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
6/6
A benne lévő C-vitamin miatt támogatja az immunműködéstForrás: Shutterstock