Diétás bakik, amelyeket a leggyakrabban elkövetnek

Forrás: shutterstock.com
1/9
Vannak bizonyos élelmiszerek, amelyeket egészségesnek hirdetnek, ugyanakkor sok cukrot tartalmaznak, amely csak megnehezíti a dolgunkat. Ügyeljünk rá, hogy a reggeli gabonapehely helyett inkább zöldségeket együnk, a bolti gyümölcslé helyett pedig válasszunk az otthon készített zöldségleveketForrás: shutterstock.com
Fotó / 123rf
2/9
diétaA testmozgás és a diéta kéz a kézben jár. Így a fogyókúra során mind az egészséges táplálkozás, mind a rendszeres mozgás feltételeinek eleget kell tenniFotó / 123rf
Forrás: --
3/9
Az étkezések közötti nassolás esetén két dolgot tehetünk: vagy hagyjuk abba, vagy válasszunk egészségesebb nassolnivalókat. Együnk dióféléket, aszalt gyümölcsöket, vagy gyümölcsökből és zöldségekből készült csipszeket. Az olyan ételek, mint a sütemények, péksütemények, csipeszek, csak fokozzák az éhségetForrás: --
Forrás: Shutterstock
4/9
Gyakori baki az étkezések kihagyása. Az emberek megpróbálnak kevesebb kalóriát fogyasztani az étkezés elhagyásával. Ám így nemcsak a nélkülözhetetlen táplálékbevitelt veszíti el, hanem az anyagcseréje is drasztikusan lelassul, így a test túlélési módba kerül. Ez megnehezíti a fogyást, és akár nagyobb súlygyarapodást is okozhatForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
5/9
A fogyókúrás étrend során kerülni kell az olyan folyadékokat, mint az üdítők és a gyümölcslevek. Nagy mennyiségű kalóriát tartalmaznak és nem járulnak hozzá a jóllakottság érzéséhezForrás: Shutterstock
Forrás: Romjan Aly / Pixabay
6/9
A kedvenc ételeinkről nehéz lemondani, ám a diéta a fegyelemről és az irányításról is szól. A testtel együtt az elménkre is hatással kell lennünk. Csökkentsük az eddigi étrendünk egészségtelen alapanyagait 80%-kal a diéta soránForrás: Romjan Aly / Pixabay
Fotó / 123RF
7/9
A szénhidrátok sok embert megkavarnak: nem tudják, hogy szabad vagy nem szabad fogyasztani őket a diéta során. Az egyszerű szénhidrátokat érdemes elkerülni, ám az összetetteket meghagyhatjuk, mint a burgonya vagy a rizsFotó / 123RF
Forrás: Shutterstock
8/9
A fogyás kulcsa az elfogyasztott kalóriák ellenőrzése. Vannak olyan alapanyagok, mint a mandula vagy kesudió, amelyeknek magas a tápértékük, ugyanakkor a kalóriatartalmuk is. Ne essünk abba a hiába, hogy a diéta során nem ellenőrizzük a bevitt kalóriákatForrás: Shutterstock
Forrás: Zirig Árpád/Táfelspicc
9/9
Sokan nem tudják, de a feldolgozott élelmiszerek elhagyása is hozzájárulhat a fogyáshoz, ideértve a felvágottakat, virsliket is. Manapság nagyon sok jó receptet lehet találni az interneten, amivel könnyen kiválhatjuk ezeket az élelmiszereketForrás: Zirig Árpád/Táfelspicc