Élelmiszerek tavaszi fáradtság ellen

Forrás: Shutterstock
1/10
A pinto bab tápanyagban gazdag, többek között biztosítja az ajánlott napi B1-vitamin mennyiségének közel harmadát. A B1 nélkülözhetetlen vitamin, ez segít az ételt energiává alakítani a szervezetbenForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
2/10
A csicseriborsó tele van fehérjével, rosttal és B9-vitaminnal, aminek köszönhetően garantált az egész napos energiaForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
3/10
A tojás egy rendkívül sokoldalú és tápanyagban gazdag alapanyagunk. Ha ezzel indítjuk a napot, megállíthatatlanok leszünkForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
4/10
Az édesburgonya szénhidrát-, illetve C- és A-vitamin-tartalmának köszönhetően segít a fáradtság leküzdésébenForrás: Shutterstock
Forrás: Pexels
5/10
Próbáljuk meg beépíteni az étrendünkbe a dióféléket, mint a mandulát, a mogyorót, a kesudiót, a pekándiót, a diót, vagy a magvakat, mint a napraforgó-, a tök és a chiamag. Elsősorban a sózatlan változatok fogyasztása ajánlottForrás: Pexels
Forrás: Shutterstock
6/10
A friss zöldségek fogyasztása elengedhetetlen ebben az időszakban, hiszen rengeteg tápanyagot vihetünk be a testünkbe általuk. Persze ehetjük őket főve vagy sülve is, ám mindig legyen mellette friss, nyers salátaForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
7/10
A víz az egészséges táplálkozás egyik kulcseleme. Nyugodtan facsarjunk bele citromot vagy narancsot, esetleg dobjuk fel uborkával ízlés szerintForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
8/10
Az avokádó egészséges zsírjai szintén hozzájárulnak a jobb közérzethez. Ráadásul rostot és E-vitamint is tartalmaz, ezért olyan kiváló alapanyagForrás: Shutterstock
Forrás: Shutterstock
9/10
A citrusfélék tele vannak C-vitaminnal, ásványi anyagokkal és antioxidánsokkal. A C-vitaminban gazdag gyümölcsök és zöldségek rendszeres fogyasztása elengedhetetlen ebben az időszakbanForrás: Shutterstock
Forrás: Times of india
10/10
A spenót gazdag vasban, kalciumban, valamint A- és C-vitaminban. Nemcsak az agyra van jótékony hatással, de egy univerzális eszköznek is számít a tavaszi fáradtság kezelésébenForrás: Times of india