A Siemens Business Services (SBS) szállítási főosztálya és a mobiltelefonon alapuló kereskedelemben élenjáró Aeritas cég új technológiát fejlesztett ki, hogy elősegítse a német Lufthansa légitársaság utasainak zavartalan kiszolgálását. Az m-Barq nevű mobil bejelentkezési és beszállási projekt kiterjeszti a Lufthansa által tavaly novemberben bevezetett, interneten vagy WAP mobiltelefonon alapuló szolgáltatások körét, s lehetővé teszi, hogy az utasok kikerüljék a jegypultoknál álló sorokat, és gyorsan feljussanak a repülőgépre.
Az m-Barq révén az elektronikus etix jeggyel rendelkező törzsutasok WAP telefonjuk felmutatásával jelentkezhetnek be, hogy megkapják elektronikus, vonalkódos beszállókártyájukat. A vonalkódot azután a biztonsági és beszállási ellenőrző pontokon szkennerek ellenőrzik, mielőtt az utas felszállna a repülőgépre.
A szolgáltatást először az év végétől a Lufthansa belföldi járatainak törzsutasai vehetik igénybe. Ha beválik, a légitársaság más járatain is bevezeti az m-Barq-ot.
(OTS-Cégvonal)
Ajánló: