Online ügyfélszolgálatot indított a Matáv

A Matáv ügyfelei ezentúl az interneten keresztül is elérhetik a távközlési vállalat ügyfélszolgálatát. A szolgáltatás révén az operátorokkal akár chaten is kapcsolatba lehet lépni.

A Matáv Telefonos Ügyfélszolgálatának internetes kibővítése többféle kapcsolatfelvételi lehetőséget biztosít a vállalat ügyfelei számára. Azok, akik e-mailben lépnek kapcsolatba az ügyfélszolgálati munkatársakkal, 24 órán belül elektronikus levélben választ kapnak megkeresésükre. A beérkezett üzeneteket a Matáv adatbázisában eltárolja, így később szükség esetén az ügyintézés teljes története visszakereshető.

Az Internetes Ügyfélszolgálat lehetőséget ad arra is, hogy az előfizetők az általuk megadott telefonszámra visszahívást kérjenek. Ennek időpontját szintén maguk választhatják meg, a felhasználói felületen található menü opciói segítségével.   A gyors kapcsolatfelvételt igénylő ügyfelek a chat lehetőségét is igénybe vehetik. Ez esetben közvetlen és egyidejű írásbeli (chat) kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálat munkatársával a számítógép képernyőjén megjelenő ablakban.

(A Matáv Rt. az [origo]-t kiadó Axelero Internet Rt. tulajdonosa.)