Unreal Tournament 2003

Az előző részhez képest leginkább talán a fegyverek esetek át a legnagyobb változáson. Megtalálhatóak ugyan a klasszikus eszközök, de sokkal nagyobb pusztítást okoznak, és némelyikük speciális funkciókat is kapott. Nézzük például a rakétavetőt, mellyel az UT 2003-ban egy csokor rakétát is kilőhetünk, vagy egy csomag gránátot is kivethetünk, Mivel a fegyverek ennyire pusztítóvá váltak, már nem olyan könnyű megszerezni őket.

Ami a helyszíneket illeti, számos pályán keseríthetjük meg az ellenfelek életét. Ugyan a csapatküzdelmek térképei meglehetősen mértesek, az egyszemélyes helyszíneken garantáltan nem fogunk unatkozva keringeni. Kergethetjük ellenfeleinket erdők mélyén, pusztaságokon, űrállomáson, ahol a gravitációval is fel kell vennünk a harcot, sőt, még egy egyiptomi templom belsejében is randalírozhatunk.

A grafika természetesen a legújabb Unreal motorra épül, minek következtében pompás látványban lehet részünk, már ha rendelkezünk megfelelő erősségű géppel. Az animációk nagyon folyamatosak, a karakterek nagyon sok poligonból épülnek fel, a fény-árnyék hatások pedig egyszerűen bámulatosak.

A bevezetőben azt mondtuk, hogy az Unreal Tournament még ma is a műfaj legjobbja. Ezt, és az UT 2003 minden területen mutatott minőségét figyelembe véve nem hiszem, hogy nagyon mellé fognánk, ha a játékot a legjobb multiplayer FPS jelzővel illetnénk.

Rendszerkövetelmény:

Processzor P3 600
RAM 128 Mbyte RAM
VGA 16 MB VRAM
DirectX verzió Directx 8.1