Robin Hood: The Legend of Sherwood

Aligha él ember a planétán, aki ne ismerné Robin Hood történetét. A tolvajok híres fejedelmével legközelebb a Spellbound és a SF közös játékában találkozhatnak a PC tulajdonosok.

Képek


Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO

Akárcsak az eredeti történetben, Robin a játékban is hazatérve Oroszlánszívű Richard keresztes hadjáratából, szembetalálja magát a nottinghami seriffel, illetve követőivel, ki megkaparintotta Robin családjának birtokát, miután családtagjait bebörtönözte, vagy kivégezte, Robint pedig halottnak nyilvánította.

Az első két küldetés ugyan adott, de a továbbiakban gyakorlatilag szabad kezet kapunk a missziók teljesítése terén. Azért a játék ravaszul van megírva, vagyis mindig közelebb kerülünk a végcélhoz, de sosem fogjuk azt érezni, hogy meg van kötve a kezünk. Az említett két bevezető küldetés közül az elsőben be kell törnünk egy barátunk kastélyába, melyet egyébiránt már kisajátított a seriff, a másodikban pedig már ki is szabadítjuk cimboránkat, aki elvezet bennünket a sherwoodi erdőbe, ahonnan akcióikat indítjuk.

Természetesen nem egymagában kell szembeszállnia Robinnak a seriffel, hanem barátai, követői segítségével. Ezek az emberek mind különböző tulajdonságokkal rendelkeznek, úgyhogy nem mindegy, hogy melyik küldetésre kit viszünk magunkkal. Amikor véget ér egy misszió, akkor a banda tagjainak jó peon módjára meg kell ragadni a munka végét, és le kell gyártani azokat az eszközöket, melyekre a küldetések során lesz szükség. Mit ér ugyebár egy hálót remekül vető ember, ha történetesen nincs nála háló. Amint a banda egyre több tagot számlál, már lesz lehetőség arra is, hogy raktározzuk az eszközöket.

Az említett hálószövés mellett vadászhatnak barátaink, hogy legyen élelem, gyűjtögethetnek almát hasonló célból, gyárthatnak nyílvesszőket, keresgélhetnek gyógynövényeket a fák között, kipihenhetik a küldetések során szerzett sérüléseket, vagy éppen gyakorolhatják harci képességeiket. Természetesen azok a személyek, akiket nem viszünk magunkkal a missziókra, a táborban maradnak, és folytatják azt a tevékenységet, melyet kijelöltünk számukra.

A küldetéseket két csoportba oszthatjuk. Az egyik típusú missziók lényege, hogy egy erdőn keresztül vezető úton csapdát állítsunk a seriff adószedői számára, rajtunk üssünk, és elvegyük az általuk szállított aranyat.

Előző
  • 1
  • 2
Következő