Vágólapra másolva!
A versenyjátékok területén mindig tusakodnak egymással az autó-, illetve motorversenyeket feldolgozó programok. Hogy a mérleg a motoros játékok fellé billenjen egy pillanatra, arról a Climax és a THQ játéka, a MotoGP második része gondoskodhat.
Vágólapra másolva!

Nézzük, miben különbözik a MotoGP 2 az előző epizódtól. Szerencsére elmondhatjuk, hogy semmiben sem kevesebb. Itt vannak mindjárt a pályák. Az előző részben sokan kevesellték a tíz versenyhelyszínt. Nos, most igazán nincs ok a panaszra, mivel a fejlesztők további hat pályával ajándékozták meg a játékosokat.

A menürendszer és a kezelőfelület nem változott. Szerencsére, tehetjük hozzá, mivel az előző rész felülete jól megtervezett, és áttekinthető volt. Szintén maradt az irányítás is, így nem kell újra tanulnunk a billentyűket. Ez, mármint a változatlanság igaz a motorok kezelhetőségére is, ami már kicsit kevésbé jó hír, lévén sok kezdő játékosnak akadt gondja a vasparipák meglovaglásával. Szerencsére lehetőség van válogatni a nehézségi fokozatok között, így a kezdőknek sem fog elmenni a kedvük a motorozástól.

Egy új játékmóddal is találkozhatunk, melynek neve Stunt Mode. A stunt ugyebár kaszkadőrt jelent… Változtattak a fejlesztők a karrier módon is. Ezentúl nem az a feladat, hogy minden edzésen és minden versenyen átrágjuk magunkat, hanem minden egyes versenyhelyszínen újabb kihívásokkal szembesülünk. Ezeket nem muszáj teljesíteni, de így sosem fogunk egyről a kettőre jutni.

Korábban már tettünk említést a motorok irányításáról. Ide tartozik, hogy a kétütemű gépek mellett megjelentek a nagyobb, négyütemű masinák is, melyeket nehezebb meglovagolni kisebb társaiknál. Viszont ha megszokjuk irányításukat, akkor ezek a motorok gyorsabbak és erősebbek vetélytársaiknál.

A versenyek előtt lehetőség van a motor részletes adjusztálására is. A részletes kifejezés tényleg helyén való, mivel a villák magasságától a kerekekbe pumpált levegő nyomásáig mindent megváltoztathatunk. Azért csak módjával garázdálkodjunk, mert könnyen a kavicságyban találhatjuk magunkat. A motor állítgatása mellett tervezhetünk magunknak saját logót is egy beépített szerkesztővel, melyet aztán közreadhatunk a neten is.

Fejlődött természetesen a grafika is, méghozzá minden elemében. A motorok több elemből épülnek fel, melyek részletesebben is lettek kidolgozva, és ugyanez elmondható a pályákra, és a pályák környezetére is. Ezen felül a kameraállások is változtak, jobb rálátást biztosítva a versenyekre.

Mivel a MotoGP első része nagy siker volt több platformon is, a minden elemében javult és korszerűsödött folytatás nyílván szintén a versenyjátékok rajongóinak kedvencévé válhat. Meglátjuk idén májusban...


Rendszerkövetelmény: még nem ismert.