BloodRayne

A konzolosok már megint jól jártak - ők már tavaly októberben belepillanthattak Rayne ügynök, a csinos fél-vámpír hölgy kalandjaiba. Szerencsére már a PC tulajdonosoknak sem kell sokat várni, hogy ők is kipróbálják a BloodRaynet, a Terminal akciójátékát.

Képek


Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO

A Majesco és a Terminal Reality egy olyan játékot alkotott, melyben felvonul számos olyan elem, mely garantálhatja ma egy számítógépes játék sikerét. Először is a főhős hölgy, méghozzá igen csinos, ami szinte önmagában biztosítja a sikert. Ezen felül kedveskénk félig vámpír, és figyelembe véve az éjszaka világának népszerűségét, ez további biztosíték a sikerre. Aztán itt vannak az ellenségek, kik a legtöbb mai sikeres akcióprogramhoz hasonlóan ismét a nácik. Kell még más is? Azért kell, és nézzük is meg, hogy mire jutottak a fiúk.

Adva van tehát Rayne ügynöknő, aki, mint említettük félig vámpír. Ez nemcsak extrém külsőt ad számára, hanem számos különleges tulajdonsággal is felruházza. Ezeket a tulajdonságokat fogja felhasználni miközben szembeszáll a nácikkal a játék három fő helyszínén, Louisianában, egy argentin kikötőben, valamin egy német kastélyban.

Akik emlékeznek még a korábbi Terminal játékokra, a Nocturnera, valamint a Blair Witch Projectre, azoknak egyből ismerős lesz a program. Ez egyrészt érvényes a főhős mozgására, másrészt a grafikára is. A BloodRayneben a Nocturnehoz igen hasonlóan komor hangulatú, baljós, sötét helyszíneken kell keresztülverekednünk magunkat, melyeken legtöbb esetben még sűrű köd is dereng.

Az alapkoncepció megegyezik a legtöbb Third Person Shooterben megismerttel, vagyis át kell vágnunk magunkat az ellenségeken. Ezen felül azonban a játékba platform elemek is kerültek, ami nem meglepő, mivel hősnőnk ugyebár rendelkezik különleges képességekkel, mint például az igen magasra történő ugrás. Azért nem kell megijednünk, a játék nem megy át Princ of Persiába, és ugrálnunk sem feltétlenül kell.

Beszéltünk a ködről - szerencsére Rayne rendelkezik különleges látásmódokkal is, melyek egyikének segítségével átlát a ködön, és nemcsak átvitt értelemben. Egy másik látásmód még "ütősebb" - ennek segítségével falakon keresztül is meglátja az ellenségeket barátnőnk. Ezen felül rendelkezésünkre áll egy jóval prózaibb radar is, mely azonban nélkülözhetetlen a pontos tájékozódáshoz.

Előző
  • 1
  • 2
Következő