Voxenter néven beszédfelismerésen alapuló automata telefonalközpont-megoldást dobott piacra az AITIA Rt. A rendszerrel egy telefonos menüben hanggal is lépkedhetünk.

A Voxenter bármely létező alközponthoz csatlakoztatható, működtetéséhez csupán egy telefonmellékre kötött, Windows 2000 operációs rendszert futtató, Sound Blaster Live hangkártyával és modemmel felszerelt számítógépre van szükség. Segítségével megoldható, hogy egy vállalat központi telefonszámán beszéddel vezérelhető menü fogadja az érdeklődőket, így a telefonáló például a név vagy tisztség bemondásával közvetlenül kapcsoltathatja magának a kívánt személyt. A rendszer angol és magyar nyelvet támogat, s bárki által kiejtett neveket képes azonosítani, függetlenül a hívó fél hangjától. Beüzemeléséhez nem szükséges hangfelvételt készíteni a használni kívánt kifejezésekről, egyszerűen a kiejtés szabályainak megadásával lehet a rendszerbe új neveket beírni.

A beszéddel vezérelhető telefonközpontot az AITIA szakemberei a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Távközlési és Telematikai Tanszékének kutatás-fejlesztési eredményeire építve fejlesztették ki.