Névváltással javítana megítélésén a Gator

Október végétől új néven jelentkezik az amerikai Gator cég. Az online marketinggel foglalkozó társaság a lépéssel a mára kialakult masszívan negatív megítélésétől szeretne megszabadulni.

Bejelentése szerint a vállalat október 30-tól a Claria név alatt tevékenykedik, a változás következtében a korábbi Gator honlapról már egy lkink irányítja át a látogatókat a www.claria.com címre. A névváltoztatás jól illeszkedik a vállalat közelmúltbeli törekvései közé, melyekkel megpróbál imidzset váltani: a Gator név mára sokak fejében összeforrt az internetezés közben felugró pop-up/pop/under ablakokkal, illetve a számítógépekre sokszor a felhasználó tudta nélkül települő spyware programokkal.

A Gator néhány évvel ezelőtt a célzott online marketing új eszközének bevezetésével vált ismertté. A cég által fejlesztett egyik szoftverkomponens a vállalat ügyfeleinek reklámját jeleníti meg az internetezők gépén, figyelve az azok által látogatott oldalak típusait. A Gator szoftvere legtöbb esetben különböző ingyenes (freeware) programok telepítése közben kerülhet fel a számítógépre. A cég mára számos különböző szoftvert (naptár, online óra, stb.) fejlesztett ki, melyek tartalmazzák az alkalmazást.

- A Claria név hozzájárulhat ahhoz, hogy szolgáltatásainkat sikeresebben juttathassuk el potenciális ügyfeleinkhez - reméli a megújulni kívánó társaság vezérigazgatója a névváltozásról kiadott közleményben.

KAPCSOLÓDÓ CIKK