Játékokban való hirdetésé a jövő

A Nielsen Media Research felmérései szerint drasztikusan csökken a televízió nézéssel töltött órák száma a fiatalok körében, ezért célszerűbb lenne, ha a vállalatok a közeljövőben nagyobb erőbedobással hirdetnének a számítógépes játékokban.

Gyakran éri az a vád a fiatalokat, hogy túl sok időt töltenek a TV előtt. Nos, ennek gyökeresen ellent mond a Nielsen Media Research felmérése, melyből az derül ki, hogy a tizennyolc és harmincnégy év közöttiek hét, míg a tizennyolc és huszonnégy és közöttiek húsz százalékkal néznek kevesebbet televíziót, mint a korábbi években. Sajnos az ifjak nem focizni, vagy kirándulni mennek TV-zés helyett, hanem a monitor előtt töltik a felszabadult időt. Ennek megfelelően egyre több cég hirdetéseivel találkozhatnak a számítógépes játékok világának vándorai, mely tendencia a közeljövőben nyílván tovább erősödik. Hogy aztán a játékosok hogyan fogadják a programokba egyre gyakrabban feltűnő hirdetéseket, az majd kiderül.