11 ezren az online életstílus felmérésében

330 mintavételi ponton egyidejűleg zajló adatfelvétel során eddig több mint 11 ezer hazai internetező vett részt VLR 2004 felmérésben. A projekt a hazai internetes társadalom megismerését célozza meg.

Az internetezők válaszai nemcsak az ügynökségeknek és haza online hirdetőknek nyújtanak segítséget, hanem azon honlap-tulajdonosoknak is, akik szeretnék látogatóikat ingyenes hírekkel, információkkal és szórakoztató tartalommal ellátni.

A kutatócégek és a vizsgálatban résztvevő honlapok munkatársai szeretnék megköszönni segítségüket azon internetezőknek, akik kitöltötték és az elkövetkező másfél hétben még kitöltik a VLR 2004 kutatás kérdőívét - áll a VLR 2004 szervezőinek közleményében. A köszöneten túl az adatfelvétel lezárását és ellenőrzését követően a válaszadók között 500 ezer forint értékű ajándékokat sorsolnak ki a kutatás készítői, illetve a kutatás lezárása után a főbb adatokat megismertetik az internetezőkkel.

Az NRC Piackutató Kft. és a TGI Magyarország Kft. 2004-ben több éves stratégiai megállapodást kötött az OMD média-, és a Kirowski interaktív ügynökségekkel a VLR online életstílus kutatás adatainak a médiatervezést segítő információinak a felhasználására. Az együttműködés célja, hogy a hazai honlapok a VLR kutatássorozaton belül hiteles információkkal lássák el a legnagyobb online médiavásárló, médiatervező és hirdető cégek munkatársait a legnépszerűbb hazai honlapok látogatóinak jelenlegi összetételéről és annak változásairól.

A VLR 2004-es eredményei március végétől lesznek elérhetők.