A 2004-es év utolsó negyedében jelenik meg a Byte Software fejlesztése, a Specnaz: Project Wolf című akciójáték, melyben a rettegett orosz különleges alakulat, a Specnaz tagjaként próbálhatunk meg sikert elérni vagy legalább életben maradni olyan helyszíneken, mint Irán, Afganisztán vagy Jemen.

Sok játékban tűnnek fel az olyan, különlegesen kiképzett kommandósokból álló alakulatok, mint a Delta Force, a US Navy Seals, az SAS vagy a francia idegenlégió, de keménységben valamennyiüket felülmúlja az egykori Vörös Hadsereg elit alakulata, a Specnaz. Ezzel a szuper kommandóval találkozhatunk valamikor karácsony magasságában a Byte Software, valamint a kiadó GMX Media jóvoltából a Specnaz: Project Wolf című programban. Természetesen shooterről, méghozzá tactical shooterről van szó, melyben igazi forró helyszíneken  - Tadzsikisztán, Burma, Afganisztán - bizonyíthatjuk be, hogy méltók vagyunk a Specnaz egyenruhájára. A küldetésekben támaszkodhatunk csapattársainkra, valamint a fegyverekre, és szükség is lesz mindkettőre, mivel a fejlesztők nagy gondot fordítottak a mesterséges intelligencia megírására.