Az elmúlt hétvégén komoly technikai problémák zavarták meg a Blizzard online szerepjátéka, a World of Warcraft rajongóinak a kikapcsolódását, hiszen a közkedvelt játék nyolcvannyolc szervere közül húsz négy napon keresztül egyáltalán nem üzemelt.

Az online szerepjátékok egyre több játékost vonzanak, annak ellenére, hogy nem elegendő egyszer megvásárolnunk a programot. Mivel azonban havonta szükséges egy bizonyos összeg kifizetése, a játékosokat igen érzékenyen érinti, ha a pénzükért nem kapják meg a kívánt szolgáltatást. Márpedig ez történt a határtalan népszerűségnek örvendő World of Warcraft esetében is az elmúlt hétvégén csütörtöktől egészen vasárnapig - a játékért felelős 88 szerver közül húszat egyáltalán nem érhettek el a játékosok. A Blizzard a minap hivatalosan is elnézést kért a kellemetlenségekért a játék fórumán, és azt hozták fel indoklásul, hogy ha egy világon a játékosok létszáma elér egy bizonyos számot, akkor a zökkenőmentes működés érdekében szükséges a szerverek közötti átcsoportosítás. A játékosok kárpótlására a Blizzard úgy határozott, hogy egy ingyenes, negyvennyolc órás periódust biztosít a kárt szenvedett felhasználóknak.

A kellemetlenebb hír, hogy megteltek a rendelkezésre álló szerverek, ezért a Blizzard nem szállít jelenleg a boltokba újabb szállítmányokat. Amerikában jelenleg 350 000 regisztrált játékos kiszolgálást sikerült megoldani, de az érdeklődés lankadatlan. Láthatóan a Blizzard komoly problémáit az okozza, hogy nem számított ilyen gyors felfutásra.