Felmérés a hazai internetezési szokásokról

Vágólapra másolva!
Az NRC Piackutató és a TNS idén is elvégzi online médiakutatását, melynek keretében a hazai internethasználók böngészési szokásait vizsgálja. A társaságok kérdőívei 300 hazai honlapon - köztük az [origo]-n - lesznek elérhetők.
Vágólapra másolva!

Az évről évre megrendezett Visitor Media Research című felmérésben való részvétel alkalmat ad minden internetezőnek arra, hogy válaszaival segítse az általa is látogatott ingyenes tartalmakat nyújtó honlapok médiaértékesítését. A felméréshez használt online kérdőívekben a világhálót használók internetes médialátogatási és vásárlási szokásait vizsgálják majd.

A Visitor Media Research kérdőíve több mint 300 honlapon - többek közt az [origo]-n - fut majd egyszerre, és a válaszadás során - mely körülbelül 30-35 percet vesz igénybe - mintegy 90 portálról, online médiumról mondhatnak véleményt a kitöltésre vállalkozó internetezők. Az alapsokaságot a hazai, hetente legalább egyszer internetezők képezik, míg a célcsoport a közel 90 vizsgált honlap és portál látogatóiból kerül ki. Az online kérdőíves felmérésben - az elmúlt évek tapasztalataira alapozva - várhatóan minimum 10 ezer fő vesz majd részt - olvasható a társaságok közleményében.