A cég saját állítása szerint elsőként készített módszertanilag kifogástalan becslést az internetezők számáról a két új nagy felhasználót, Kínát és Indiát is bevonva. Az abszolút számokat tekintve változatlanul az Egyesült Államok áll az első helyen 152 millió szörfözővel, utána Kína, majd a harmadik helyen Japán következik 72, illetve 52 millió internetezővel.
Az európai országok sorában Németország áll az első helyen 32 millióval, megelőzve Nagy-Britanniát (30 millió), Franciaországot (24 millió) Olaszországot (17 millió), Spanyolországot (12,5 millió) és Hollandiát, ahol 11 millióan interneteznek. Kiderül végül a tanulmányból, hogy míg tíz évvel ezelőtt az Egyesült Államok az összes internetező kétharmadát adta, addig napjainkban ez az arány már nem is egészen egynegyed - mutatott rá Peter Daboll, a vállalat igazgatója.