Leállt egy fővárosi telefonközpont

Vágólapra másolva!
Szoftveres hiba miatt leállt a főváros XIII. kerületében egy telefonközpont tegnapelőtt. A rendszert még mindig javítják.
Vágólapra másolva!

A Magyar Telekom tájékoztatása szerint szoftvercsere közben váratlan hiba lépett fel november 27-én, 19 órakor az angyalföldi központban levő Hytas-menedzselő rendszerben. A hiba a XIII. kerületben több ezer előfizetőt érint. A szakemberek a hiba elhárítását azonnal megkezdték a gyártó bevonásával, a szolgáltatást azonban még mindig nem sikerült helyreállítani az ügyfelek egy részénél. A szolgáltatás helyreállítása bizonytalan ideig eltart.

A Magyar Telekom díjmentes zöld számot létesített, az érintett ügyfelek mostantól
mind vezetékes, mind mobiltelefonról ingyenesen hívhatják a 06-80-200-198-as számot. A Magyar Telekom munkatársai fogadják az ügyfelek hívásait és minden lehetséges intézkedést megtesznek, hogy segítsék az ügyfelek szolgáltatásának ideiglenes pótlását.

Az [origo] kiadója a T-Online Zrt., amely a Magyar Telekom csoport tagja.