Megjavította a Magyar Telekom azt a szoftverhibát, ami miatt napokig nem voltak elérhetők Budapest XIII. kerületében az előfizetők.

A fővárosi Lipót központban még 27-én hajtottak végre szoftverfrissítést, melynek - nem várt - következménye volt, hogy a kerület ügyfeleinem megsüketült a telefonjuk: sem ők nem tudtak hívni, sem őket nem lehetett elérni. A telefontársaság miután látható volt, hogy a hibaelhárítás nem lesz gyors, egy ingyen hívható számot adott közre, hogy az ügyfelekkel egyeztessenek, milyen lehetőséget tudnak biztosítani legalább az elérhetőségre. Az ajánlatok közt szerepelt a hívásátirányítás, és a mobiltechnológia igénybevétele is.

A hibát végül csütörtök délelőtt 10 órára sikerült elhárítani, a telefontársaság közleménye szerint a szolgáltatás teljes egészében helyreállt az érintett kerületben, s mostantól kezdve ügyfeleink már korlátozás nélkül telefonálhanak. Az MTI értesülése szerint az érintett előfizetők havidíjából a Magyar Telekom automatikusan jóváírja a szolgáltatáskiesés időtartamára eső összeget.

Az [origo] kiadója a T-Online Zrt., amely a Magyar Telekom csoport tagja.