Tiniszájtot vettek az ICQ mellé

Vágólapra másolva!
A hazánkban is népszerű csevegőszolgáltatást üzemeltető America Online lezárta a Bebo nevű közösségi oldal felvásárlását, amely főleg a brit tinédzserek körében népszerű.
Vágólapra másolva!

Az AOL 850 millió dollárt fizetett ki a Bebo-ért (http//bebo.com), amely világszerte 42 millió felhasználóval rendelkezik, és az Egyesült Királyságban a legnépszerűbb: csak ott 14 millióan lógnak rajta rendszeresen, főleg a tizenéves korosztályból. A News.com szerint a szájt vezetőinek célja, hogy az AOL-lal karöltve az idősebb generációt is megcélozzák azokon az új piacokon, amelyeket most készülnek bevenni.

Az America Online első körben összekapcsolja a közösségi oldalt népszerű csevegőszolgáltatásaival, az AIM-mal és az ICQ-val, amelyek egyenként harmincmilliós felhasználói táborral büszkélkedhetnek. A vállalat egy egészen új részleget hoz létre a hasonló szolgáltatásoknak People Networks néven, amelyekbe a fenti három szolgáltatás mellett egy gadgeteket gyártó cég (Goowy) és egy közösségi oldal-kereső (Yedda) is bekerül majd.

A világszerte összesen több mint 80 millió internetező által használt szolgáltatásokat magában foglaló részleget a Bebo elnöke, Joanna Shields vezeti majd. Az AOL elnöke elsősorban azért méltatta új szerzeményüket, mert véleménye szerint a közösségi oldal - más szájtokkal ellentétben - a felhasználó élmény csorbítása nélkül képes arra, hogy "tartalmas" beszélgetéseket bonyolíthassanak rajta a hirdetők a felhasználókkal.