A Pannon, a T-Mobile, az FHB Kereskedelmi Bank és az MPP közös fejlesztésének köszönhetően február 27-étől a MobilFizetés szolgáltatás segítségével egyszerűen, sorban állás, internet-hozzáférés nélkül, mobilon, akár útközben is befizethetők a sárga csekkek.

Február 27-én új megoldással, a Mobil Sárga Csekk funkcióval bővül a Pannon, a T-Mobile, az FHB Kereskedelmi Bank és az MPP által közösen kifejlesztett, a két mobilszolgáltatónál megrendelhető MobilFizetés szolgáltatás. A szolgáltatás segítségével könnyen és gyorsan, mobiltelefonon fizethetők be a közüzemi számlák, az azokhoz megküldött csekkek.

A csekkek a szolgáltatásra szerződött ügyfelek számára biztosított dinamikus, SIM-kártyára telepített MobilFizetés alkalmazással, az ügyfél MobilFizetés bankszámlájának terhére egyszerűen és biztonságosan fizethetők be. A telefonkészülék szolgáltatótól függően Pannon/ T-Mobile menüpontjában a MobilFizetés > CsekkFizetés/ SárgaCsekk menüpontot választva megadhatók a fizetendő sárga csekken feltüntetett adatok (a kedvezményezett neve, számlaszáma, a fizetendő összeg és a közlemény). A fizetés teljesen biztonságos, hiszen a csekk befizetéséhez a MobilFizetésben megszokott módon az mSzámla kiválasztása és a hozzá tartozó, az ügyfél által ismert mKód megadása szükséges.

Egyszerűbbé teszi a tranzakciókat, hogy az ügyfelek a gyakran használt adatokat előre elmenthetik telefonjukban, így rendszeres befizetés esetén például csak az aktuális számlaösszeget kell beírniuk. A korábban elmentett adatok tetszőlegesen módosíthatók, törölhetők - így még több időt lehet spórolni.

A mobilos csekkfizetést a MobilFizetésre szerződött T-Mobile- és Pannon-ügyfelek MobilFizetés bankszámlájuk terhére vehetik igénybe.

A Mobil Sárga Csekk és a MobilFizetés szolgáltatás mindenkori banki díjszabásáról az FHB Bank vonatkozó Hirdetménye ad tájékoztatást. A szolgáltatás használata során küldött SMS-ek díja 20 Ft/SMS. További információk a 06 40 200 115-ös telefonszámon hívható MobilFizetés ügyfélszolgálaton, valamint telekommunikációs témát érintően a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatán érhetők el (T-Mobile: 1430, 06-1 265 9210, Pannon: 1220).